Aktuális programok:

- sörgyártó üzem (Király),
- autószerelő (gumi is),
- METRO raktár,
- a környék legszebb vasútállomása,
- kiváló mobiltérerők (3G, 4G),

A múlt hónapban:  919
Összesen:  15822

KÖZADATKERESŐ

Fotóalbum 2010-ig (16.302 db kép) - 2005-05-14 Pünkösdi kerékpártúra a Balaton körül

Ebben az évben harmadik alkalommal szálltak nyeregbe a biciklisport kedvelői, hogy körbekerekezzék a Balatont.

Május 14-én húsz résztvevővel indultunk. A vállalkozók között 12 éves gyermek és középkorú felnőtt is akadt. A távot, a kb. 220 km-t mindenki teljesítette, bár a néha kőkeménynek tűnő nyeregben ez nem volt mindig öröm.

Első nap Siófokig kellet eljutnunk, itt volt a szállásunk. Az út során a fonyódi dombról gyönyörködtünk a balatoni panorámában, megmásztuk a boglári Gömbkilátót és betértünk Balatonszárszón a József Attila Emlékmúzeumba.

Második nap Balatonakaliig kerekeztünk. Reggel langyos záporban indultunk, de a világosi magasparton már napsütésben „nézhettünk le” a Balatonra. Kora délután a füredi Tagore sétányon korzóztunk. Utunk során rövid ideig időztünk az örvényesi vízimalomnál és a Balatonudvari temetőnél, a szív alakú síremlékeket csodálva. Az esti program könnyű vacsora és korai lefekvés a megtett kilométerek után.

Harmadik nap sem úsztuk meg ”szárazon”: Zánkán az óriási zápor elől a vasútállomásra menekültünk. A kényszerpihenő után egy újabb vizes élménnyel gazdagodva indultunk az utolsó megpróbáltatásunkra. Badacsonyban ebédeltünk és különösebb erőfeszítés nélkül kisebb pihenőkkel (Balatonederics, Balatongyörök a Szent Mihály kápolna) kora délután épségben, kellemesen elfáradva értünk haza.

Köszönetet szeretnék mondani Bene Istvánnak (Foto 005), aki már többedszer kísérte utunkat és baj esetén – defekt, esés – a segítségünkre volt; valamint a balatonszentgyörgyi Önkormányzatnak a kerékpárokért és a kísérőautóért.

Szöveg: Fehér Kati

Fotó: Magyar Márk, Bene István

Tételek
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 Következő > Utolsó >>
1 / 6 oldal

Értékelés

Értékelje ezt a kategóriát

Értékelés: 0 / 0 értékelés

Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók értékelhetik ezt a kategóriát